Bekijk onze Activiteiten

-
di 14 nov 2023, di 28 nov 2023, di 12 dec 2023, di 12 mrt 2024, di 26 mrt 2024, di 9 apr 2024

Actief Executief voor gevorderden

Deze module maakt onderdeel uit van een reeks. Tijdens deze bijeenkomsten staan gesprekstechnieken, creativiteit en het leren toepassen van geschikte spelvormen in de begeleiding van leerlingen met zwakke executieve functies centraal.
-
wo 29 nov 2023, wo 13 dec 2023, do 4 apr 2024, do 18 apr 2024

Creatieve begaafdheid

Deze module maakt onderdeel uit van een reeks. In deze bijeenkomst bekijken we wat we vanuit de praktijk en vanuit recent onderzoek weten over het creatieve proces, over creatief begaafden en over de begeleiding van creatief begaafden.
-
ma 4 dec 2023, ma 18 dec 2023, ma 26 feb 2024, ma 11 mrt 2024

Diepgaande prikkelverwerking – hoogsensitiviteit in de klas

Deze module maakt onderdeel uit van een reeks. In deze bijeenkosmten kijken we naar de kenmerken, kansen en valkuilen van hoogsensitiviteit (HSP).
-
wo 8 nov 2023, di 16 jan 2024, wo 3 apr 2024

Bijeenkomsten medewerkers trajectvoorziening

Ben jij een medewerker van een trajectklas en wil jij graag nieuwe expertise opdoen en je netwerk uitbreiden? Kom dan dit schooljaar naar de drie bijeenkomsten voor medewerkers van een trajectvoorziening.

Afgelopen activiteiten

-
Vr 22 nov 2019 - Za 23 nov 2019

Studiekeuzebeurs Midden

Een bezoek aan Studiekeuzebeurs Midden is voor iedereen gratis na registratie.

Do 28 nov 2019

3e landelijke vmbo-mbo conferentie: Combineren of Integreren?

In deze derde landelijke conferentie over de samenwerking tussen vmbo en mbo gaan we in op het hoe van samenwerken en integreren. Wat is in het belang van de leerling en de student? En wat betekent de keuze voor het curriculum, de samenwerking tussen docenten, voor de afstemming met andere ketenpartners?
-
Di 10 dec 2019

Kenniskringen

Voor alle zorgcoördinatoren, IB’ers en leerlingbegeleiders werkzaam op Amsterdamse scholen: U kunt kiezen uit verschillende workshops en lezingen over allerlei zaken die de zorgcoördinatoren aangaan.
-
Wo 29 jan 2020

Hoe kunnen VO & VSO samenwerken om zoveel mogelijk kinderen gelijke perspectieven te bieden?

Waar zijn de perspectieven niet gelijk? Hoe zouden het VO & VSO moeten samenwerken om deze gelijke perspectieven te bieden